loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 95 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
شرایط و قوانین ارسال حواله

طبق قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران احراز حویت مشتری الزامی است و حضور مشتری یا نماینده او به همراه کارت ملی برای اولین مورد جهت تکمیل فرم اشتراک الزامی است.
مشتری ملزم به تکمیل فرم درخواست حواله به صورت کامل ، خوانا و به لاتین می باشد و مسئولیت بروز هرگونه اشکال از جمله برگشت ، تاخیر، بلوکه ارز و … که بر اساس درج اطلاعات ناقص و یا اشتباه در فرم حواله ایجاد گردد بر عهده مشتری بوده و صرافی هیچگونه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
کلیه کارمزدها و هزینه ها جهت اصلاحیه و پیگیری مجدد بر عهده مشتری می باشد.
توجه: قابل ذکر است در صورت  نقص یا اشتباه در اطلاعات موجود در فرم حواله بانکی, برگشت  آن حواله گاهی  تا چند ماه به طول می انجامد و به عهده خریدار حواله است.
حواله های ارزی فقط در صورت تاییدیه برگشت بانک یا کارگزار مربوطه از نظر صرافی برگشتی طلقی می شوند و مشتری بایستی برای اثبات ادعای خویش مستندات لازم را ارائه دهد.
در صورت برگشت حواله به هر دلیل ( نواقص اطلاعات حساب گیرنده ، قوانین بین المللی پولشویی و  قوانین تحریم بانکی ایرانیان ) کارمزد بانکی مربوطه از آن کسر شده و حواله مربوطه به صورت خالص برگشتی به مشتری مسترد خواهد شد و ظرف 24 ساعت پس از برگشت باید از طرف مشتری تعیین تکلیف شود.
الف - در صورتی که مشتری اعلام به حواله مجدد نماید ( در شرایطی که امکان حواله مجدد وجود داشته باشد ) می بایست کارمزدهای مربوطه حواله فوق را پرداخت نماید .
ب - در صورتی که مشتری درخواست وجه ریالی حواله را داشته باشد  فقط به نرخ روز (نرخ خرید) با مشتری محاسبه و تسویه می گردد.
توجه : نرخ اولیه خرید حواله ملاک تسویه نمی باشد و چه قیمت ارز مربوطه بالا رفته یا پایین آمده باشد فقط به نرخ روز از مشتری خریداری می شود .
چنانچه وجه حواله ارزی صادره جهت امور سیاسی، نظامی و سایر مواردی که با قوانین بین المللی در تناقض باشد، مسئولیت آن به عهده مشتری می باشد .
ذکر نام فرستنده حواله (BY ORDER) :

این صرافی فقط در شرایطی می تواند نام فرستنده را در حواله بانکی ذکر کند که از قوانین کارگزار یا بانک مربوطه مانعی نداشته باشد و در غیر اینصورت از نوشتن نام فرستنده معذور است.
حواله با هماهنگی قبلی و در صورت تسویه کامل قطعی تلقی می گردد.
حواله های بانکی ناخالص بوده و کارمزدهای بانکی پس از رسیدن به مقصد از شخص گیرنده توسط بانک مقصد کسر خواهد شد و با توجه به کشور و نوع بانک گیرنده کارمزد بانک متغیر است و این صرافی در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد.
تذکر 1: از اکثر حواله ها بانکی بسته به نوع بانک و کشور مقصد بین 60 الی 100 دلار توسط بانک گیرنده کارمزد کسر می شود.
زمان رسیدن حواله های بانکی :

روال عادی انجام حواله های بانکی  7 روز کاری است (بدون در نظر گرفتن تعطیلات کشور مبداء و مقصد).
در صورت تاخیر بیش از 10 روز مشتری موظف است موضوع را جهت بررسی و پیگیری به اطلاع صرافی برساند.
طبق قوانین بین المللی پولشویی بیشتر بانک ها از دریافت حواله های ارسالی (به خصوص دلار ) به حساب های حقیقی ممانعت می کنند و در صورت بلوکه یا برگشت حواله هایی که گیرنده آن شخص باشد مسئولیت آن به عهده خریدار حواله است.
پرداخت فقط به شخص مشخص شده از طرف فرستنده که از نظر ما همان شخص ذینفع می باشد انجام می گیرد.
صرافی برای انجام این انتقال در استفاده از خدمات بانكهای واسط / موسسات مالی در هر كشوری به انتخاب خود آزاد است .
این ارسال تابع قوانین معاملات پولی در ایران و کلیه  كشورهای واسط تعیین شده خواهد بود و در صورت هرگونه شبهه ای، جلوی آن گرفته خواهد شد .
ارسال كننده و ذینفع ( دریافت كننده )، در تامین مدارك و اسناد لازم مشتمل بر اثبات صحت و قانونمندی وجوه كاملا مسئول خواهند بود و اسناد مربوطه بر روی پرداخت یا استرداد وجه تاثیرگذار است . در چنین مواقعی ، صرافی هیچگونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت و مسولیت کلیه ضرر و زیان های احتمالی وارد بر صرافی بر عهده فرستنده می باشد .
حواله و پرداختهای بانکی  در همه روزهای هفته انجام می گیرند .
فرستنده موظف است کلیه شرایط و قوانین فروشنده یا گیرنده وجه را قبل از ارسال بررسی نماید. این شرکت فقط مسوولیت ارسال پول یا حواله را دارا می باشد و درقبال باز پس گیری یا استرداد وجه هیچ مسوولیتی را متقبل نخواهد شد. در صورت استرداد وجه توسط گیرنده کلیه هزینه ها و کارمزد های ارسال و دریافت کسر خواهد شد.
فرستنده موظف است قبل یا حد اکثر 24 ساعت بعد از ارسال پول ( وجوه بانکی - ارز های اینترنتی مانند پی پال، مستر کارت، ویزا کارت و …..)‌ مشخصات کامل فرستنده و گیرنده را به این شرکت از طریق فرم های موجود در سایت اعلام نماید.  در غیر اینصورت مبلغ دریافتی حداکثر 24 ساعت پس از مهلت فوق مسترد خواد شد.
کلیه اطلاعات ارسالی و مشخصات به صورت کنترل دستی چک می گردند و در صورت عدم تایید مشخصات ارسال شده توسط این شرکت عمل انتقال انجام نخواهد گرفت.
در مورد حواله های بانکی فرستنده موظف است که کلیه مدارک نشان دهنده دلیل پرداخت مانند فاکتور یا پیش فاکتور را ارایه نماید . در صورت ارایه مدارک ناقص امکان برگشت پول و یا حتی مسدود شدن پول در بانک های میانی وجود دارد و مسوولیت کامل آن با فرستنده می باشد.
این شرکت در رد یا قبول کلیه در خواست ها اختیار تام دارد.
شرایط و قوانین  خریدهای اینترنتی :

كلیه مطالب منتشره، محتویات سایت و پیوندهای موجود با توجه به حداكثر توانایی و امكانات تحقیقاتی  سایت در زمان انتشار كامل و صحیح می باشند و نهایت كوشش در بروز رساندن این اطلاعات بكار گرفته خواهد شد، لیكن با توجه به اختیارات سایت در تغییر مطالب یا رویه های خود در هر زمان و بدون اعلان قبلی، تضمینی در این خصوص ارایه نخواهد شد.
بازدید كننده درهربازدید موظف به كسب اطلاعات از تغییرات حاصل شده درهر یك از رویه های سایت و شرایط وتعهدات مربوط به بازدید از سایت و هریك از خدمات می باشد.
ادامه بازدید، مراجعه مجدد و هرگونه استفاده از مطالب و خدمات به منزله پذیرش این مفاد و تغییرات آنها تلقی خواهد شد. لیكن عدم كسب آگاهی توسط بازدید كننده موجب رفع مسئولیت های ناشی از این مفاد نخواهد بود.
این وبسایت مسئولیت بروز هرگونه مشکل (اعم از مالی و تکنیکی) که منشاء آن اطلاعات نادرست وارد شده توسط مشتریان و یا بازدیدکنند گان باشد را از خود سلب می نماید.  در مورد خرید های اینترنتی و به طورکل پرداخت هایی که بابت خرید انجام می شوند دقت داشته باشید که تنها پرداخت شما توسط ما صورت می پذیرد و می بایستی قبل از ارسال وجه درزمینه اعتبار گیرنده یا فروشنده ای که می خواهید وجه به حساب وی منتقل گردد اطمینان لازم را کسب نموده باشید. مسوولیت هر گونه عواقب احتمالی مستقیما برعهده فرستنده می باشد و این شرکت هیچ گونه مسوولیتی در قبال باز پس گیری یا ارجاع پول نخواهد داشت.
پرداخت بابت عضویت در سایت های غیر اخلاقی یا سایت هایی که اعتبار و فعالیت آنها از نظر کارشناسان ما مورد تایید نباشد امکان پذیر نمی باشد و مسوولیت هر گونه خسارت احتمالی ناشی از سایت های فوق الذکر مستقیما بر عهده خریدار می باشد.
فرستنده موظف است کلیه شرایط و قوانین فروشنده یا گیرنده وجه را قبل از ارسال بررسی نماید. این شرکت فقط مسئوولیت ارسال پول یا حواله را دارا می باشد و در قبال باز پس گیری یا استرداد وجه هیچ مسوولیتی را متقبل نخواهد شد. در صورت استرداد وجه توسط گیرنده کلیه هزینه ها و کارمزد های ارسال و دریافت کسر خواهد شد.
کلیه پرداخت هایی که توسط پی پال انجام می گیرد بین 1 تا 2 روز کاری بعد از واریز تسویه می گردند.
کلیه اطلاعات ارسالی و مشخصات به صورت کنترل دستی چک می گردند و در صورت عدم تایید مشخصات ارسال شده توسط این شرکت عمل انتقال انجام نخواهد گرفت.
این شرکت در رد یا قبول کلیه در خواست ها اختیار تام دارد.
شرایط و تعهدات کلی استفاده از کارتهای بین المللی :

بانك در هیچ شرایطی، مسئولیت خریدهای انجام شده در قبال درخواست مشتری را به عهده نخواهد گرفت و انجام تحقیقات، اطمینان از صحت عملکرد فروشنده، کیفیت و کمیت کالا یا خدمات خریداری شده و شرایط استفاده از آن ها به طور مستقیم به عهده درخواست کننده می باشد و بانك قادر به بررسی هیچ یک از موارد فوق نخواهد بود.
توزیع كننده و بانك در هر زمان در رد یا قبول هر سفارش در هر مرحله و به هر دلیل مختار می باشند، بدیهی ست درصورت رد سفارشات توسط بانك هزینه دریافت شده مسترد خواهد شد. استرداد هزینه درخواست کارت ظرف هفت روزکاری انجام خواهد شد.
درخواست کننده، مسئول اصلی سفارشات و پرداخت های صورت گرفته می باشد و می بایست شخصا از تطابق سفارش ارایه شده، با قوانین بین المللی و کشور جمهوری اسلامی ایران اطمینان حاصل نماید و در صورت بروز تخلف کلیه مسئولیت های پاسخگویی در مراجع قانونی بر عهده درخواست کننده می باشد. چنانچه بانك در هر یک از مراحل انجام سفارش با موارد مشکوک و تخلف مواجه شود، بلافاصله مراتب را به مراجع ذی صلاح انعکاس خواهد داد. (توضیحات اضافه در ادامه همین تفاهمنامه می باشد).
بانك می تواند در هر زمان مفاد تعهدنامه را بدون اعلام قبلی، تغییر داده یا مفادی به آن اضافه یا کسر نماید.
كارت ها در زمان تحویل كاملاً قابل استفاده و فعال می باشند و در صورت بروز هرگونه مشكل احتمالی حین استفاده از كارت درخواست كننده موظف است موضوع را به پشتیبانی بانك صادر كننده و یا پشتیبانی محلی (توزیع كننده) اطلاع دهد.
تبصره 1: در مواردی كه بانك مشخص كند مشكل بوجود آمده ناشی از موارد مشروحه ذیل باشد، توزیع كننده هیچ مسوولیتی در مورد مشكل بوجود آمده نداشته و صرفاً در نقش اطلاع رسانی به درخواست كننده عمل خواهد كرد
الف) غیر فعال شدن حساب كارت به دلیل انجام فعالیت های مالی مشكوك، ارسال پول از منابع ممنوعه و یا نامعلوم
ب ) استفاده غلط از كارت ویا قصد سوء استفاده از امكانات كارت
تبصره 2: در صورت غیر فعال شدن كارت به دلیل تشدید تحریم های بین المللی علیه ایران و یا تغییرقوانین بانک صادر کننده در این زمینه، واگذارکننده هیچ گونه مسئولیتی در قبال استرداد هزینه سفارش کارت و یا مبلغ موجودی کارت به مشتری نخواهد داشت.
تبصره 3: كارت جزو اموال بانك صادر كننده می باشد و بانك این حق را برای خود محفوظ می داند كه درهر زمان كه صلاح بداند سرویس و خدمات خود را در مورد این كارت قطع كرده و استرداد كارت را درخواست نماید. در این صورت درخواست كننده باید سریعاً كارت را به بانك مسترد کند.
تبصره 4: در صورت عدم استفاده و فعال سازی، کارت پس از گذشت دو ماه به صورت خودکارغیر فعال گشته و کاربر امکان استفاده مجدد از آن را نخواهد داشت. دریافت کارت جدید شامل پرداخت مجدد هزینه صدور می باشد.
استفاده از کارت شامل پرداخت هزینه های اعلام شده توسط صادر کننده کارت می باشد.
کاربر کارت موظف است در صورت سرقت و یا مفقود شدن کارت مراتب را هر چه سریع تر به صادرکننده اطلاع دهد.
شرکت هیچ تعهدی مبنی بر تمدید حتمی خدمات ارایه شده به کاربران قبلی (پس از پایان اعتبار کارت) و یا صدور کارت برای متقاضیان جدید، ندارد.
درصورت كامل نبودن اطلاعات، تا زمان كامل شدن آن مسئولیت عدم صدور كارت به عهده متقاضی خواهد بود.
دارنده کارت شخصاً موظف به حفظ کارت و اطلاعات مربوط می باشد و هر گونه ادعا مبنی بر فقدان آن و یا سوء استفاده از طریق غیر پذیرفته نیست.
وب سایت ها در قبول و یا رد کارت های صادرشده مختار بوده و هیچگونه مسئولیتی در ارتباط با عدم پذیرفته شدن کارتها متوجه صادرکننده نخواهد بود.
استفاده از کارت و کلیه حقوق و بهره برداری از آن متعلق به دارنده اصلی کارت که نام یا کد شناسایی وی بر روی آن حک گردیده می باشد و هر گونه استفاده از کارت توسط شخص و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر تخلف محسوب شده و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر متخلف محسوب شده و علاوه بر توقف ارایه خدمات موجب جریمه نقدی نیز خواهد شد.
پرداخت كلیه هزینه های رایج كارت به عهده درخواست كننده كارت می باشد.

قوانین خاص بانکی برخی کشورها :

به دلیل قوانین سخت و محکم کشورهای اروپایی و امریکایی به کلیه مشتریان توصیه می شود از قوانین بانکی کشور گیرنده اطلاع لازم و کافی را بدست آورد و سپس اقدام به ارسال ارز نمایند.
طبق قوانین کشورهای انگلیس، آمریکا، کانادا، استرالیا و ژاپن حواله های داخلی (انتقال از یک بانک به بانک دیگر در همان کشور) شرایط خاصی برای جلوگیری از فرار مالیاتی و فعالیت های غیر قانونی وضع گشته است و نظارت کاملی برای جابجایی مبالغ بالا انجام می گیرد و گاهی بانک ها پس از قبول حواله های داخلی با مبلغ بالا، آن مبلغ را بلوکه کرده و تا زمانی که گیرنده مستندات قانونی کافی جهت واریز  به حساب را ارائه ننماید برای ایشان مجوز برداشت صادر نمی گردد.
در برخی کشورها برای حسابهایی که متعلق به اشخاص حقیقی بوده محدودیت های خاصی قائل می شوند که توصیه می گردد قبل از ارسال حواله با بانک گیرنده هماهنگی لازم صورت پذیرد.
نحوه پرداخت مشتری (مبلغ ریالی) :

نقدی (اسکناس - تراول)
واریز به حساب بانکی صرافی : ملی ، ملت ، صادرات ، تجارت
کارت اعتباری
نکات مهم :

ملاک کار صرافی فقط واریز قطعی به حساب بانکی می باشد. لذا خواهشمند است از واریز قطعی آن که به هر طریق ( اینترنتی، چک رمز دار، ساتنا و … ) واریز شده است خود داری نمائید چون تا پایان ساعت اداری بانک ما از واریزی شما مطلع نمی گردیم.
رسید واریزی بانک نزد دفترما بایگانی می گردد.
دفتر ما از تحویل گرفتن چک رمزدار معذور است.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 1,483
  • بازدید سال : 6,547
  • بازدید کلی : 73,808