loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 108 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 تحصیل و آموزش در استرالیا چه جنبه مثبتی به نسبت سایر کشور ها دارد؟

استرالیا یکی از منابع ارائه آموزش و پژوهش با کیفت بالا در سطح بین المللی است. دانشگاه ها و آموزشکده ها و مدارس فنی و حرفه ای ما در سطح جهانی شناخته شده اند. استرالیا رهبر جهانی برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی  است.

طبق قوانین دولت استرالیا نمایندگی های تضمین کیفیت باید موارد را کنترل کنند و مجموعه قوانین اجرایی اعمال شوند تا دانشجویان بین المللی در استرالیا و والدین آنها از سطح خدمات و حمایت مالی بی نظیر بهره مند گردند.

استرالیا یک جامعه چند فرهنگی امن, دوستانه, خبره و هماهنگ است که دانشجویان می توانند در یک کشور انگلیسی زبان آموزش ببینند و مسافرت کنند. ارزش پول در استرالیا بسیار بالا است و استاندارد زندگی در این کشور بالا می باشد.

هزینه تحصیل در استرالیا چگونه است؟

یک بررسی دولت استرالیا نشان داد که قیمت های کل – شامل شهریه و هزینه های زندگی – در استرالیا نسبت به بریتانیا و ایالات متحده بسیار کمتر هستند. شهریه ها بسته به نوع دوره و یا موسسه آموزشی متفاوت هستند. این وب سایت میانگین هزینه ها را جهت راهنمایی ارائه نموده است. هزینه های زندگی هم بسته به موقعیت, مکان و سبک زندگی  متفاوت هستند. هزینه های تحصیل نیز بین ۱۶۰۰۰-۲۴۰۰۰ دلار استرالیا و هزینه های زندگی بین ۱۲۰۰۰-۱۸۰۰۰ دلار در سال متفاوت هستند.

آیا مدارک استرالیا در کشور ما اعتبار دارد؟

مدارکی که در استرالیا ارائه می شوند جهت یافتن شغل یا ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی اعتبار بین المللی  دارند. استرالیا توسط سیستم صلاحیت استرالیا که یک سیستم ملی ارزیابی یادگیری در استرالیا و سایر کشور ها است مورد قبول شناخته شده است.


آیا امکان دریافت بورسیه هست؟

بله. امکان دریافت بورسیه برای دانشجویان بین المللی هست و با این حال بورسیه بیشتر به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به بالا در دانشگاه ها اعطا می شود. اغلب دانشجویان بین المللی در استرالیا کسانی هستند که شهریه خود را کامل می پردازند و به آنها بورسیه تعلق نمی گیرد.

آیا می توانم همزمان با تحصیل در استرالیا کار هم کنم؟

بله. دانشجویان بین المللی در استرالیا با داشتن ویزای دانشجویی می توانند برای دریافت مجوز کار تا ۲۰ ساعت در هفته در طول دوره آموزشی و به صورت تمام وقت در ایام بیکاری و تعطیلات اقدام نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کار کردن در حین تحصیل در استرالیا لطفا به وب سایت امور چند فرهنگی و بومی اداره مهاجرت صفحه سئوالات تکراری مراجعه نمایید.


مدارک مورد نیاز تحصیل در موسسات استرالیا چه هستند؟

دانشجویان برای ورود به موسسات آموزشی استرالیا باید حداقل شرایط تحصیلی لازم را احراز نمایند و سطح مهارت زبان انگلیسی آنها باید کافی باشد. موسسات معیار انتخاب شما از رشته تحصیلی پیشنهادی را ارزیابی می کنند. آنها محتوی و سطح آموزش های تکمیل شده شما در استرالیا یا کشور خودتان را   بررسی می کنند.

* اگر شرایط لازم برای پذیرش را احراز نکرده باشم چه اتفاقی می افتد؟

اگر شرایط لازم برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر را احراز نکرده باشید شما می توانید در دوره متوسطه در استرالیا ثبت نام کنید. اگر شما شرایط لازم برای پذیرش در مقطع کارشناسی را احراز نکرده اید می توانید در موسسات آموزشی که شما را برای تحصیل در مقاطع بالاتر در استرالیا آماده می کنند ثبت نام کنید و جایگاه موقتی را در دوره و رشته مورد نظر خود رزرو کنید. برقراری ارتباط میان دوره ها مثل برنامه صلاحیت ارشد نیز در این مورد توصیه می شود. دوره های زبان انگلیسی زیادی هم هستند که هر زمان از سال آغاز می شوند و شما را برای تحصیل در مقاطع بالاتر در استرالیا آماده می کنند. به شما توصیه می کنیم که قبل از درخواست پذیرش در رشته و دوره مورد نظر خود حتما با موسسه در مورد احراز شرایط پذیرش مشورت نمایید. در اینجا ۶ مقطع زبان انگلیسی برای تمامی سطح های مهارت زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد. مدت دوره های تمام وقت عموما بین ۴ تا ۴۸ هفته است که می توانید هر زمان از سال در آن ثبت نام کنید.


موسسه های استرالیایی چطور طبقه بندی می شوند؟

موسسه های استرالیایی به صورت رسمی طبقه بندی نمی شوند. با این حال نشریات تجاری زیادی هستند که دستاوردهای دانشگاه ها و موسسات را در کسب معیار های خاصی نظیر کاربرد تکنولوژی یا خدمات حمایت از دانشجو مقایسه می کنند.

کلیه موسسات آموزشی استرالیا دوره های مربوطه بین المللی را با کیفیت بالا ارائه می کنند چون قوانین دولت استرالیا آنها را ملزم به ثبت و احراز شرایط تضمین کیفیت می کنند. برتری در تدریس, تحقیق, تسهیلات و خدمات پشتیبانی در کل سیستم متنوع آموزشی استرالیا وجود دارد. دانشجویان آینده باید بر یافتن موسساتی که با علایق و نیاز های خاص آنها سازگارترند تمرکز نمایند.

آیا موسسات استرالیایی در کشور خود من هم پردیس هایی دارد؟

یک سری از دوره های آموزشی استرالیا در خارج از کشور هم ارائه می شوند. این دوره ها این امکان را برای شما فراهم می کند که مدارک استرالیایی را در کشور خود دریافت کنید یا تحصیلاتتان در کشور خود را با تحصیل در استرالیا ترکیب نمایید. شما باید مستقیما با موسسه دوره هایی که در کشور شما ارائه می شوند را چک کنید.


آیا دانش آموزان بین المللی می توانند در مدارس استرالیا پذیرش شوند؟

بله. همه مدارس دولتی و غیر دولتی دانش آموزان بین المللی را پذیرش می کنند و تحت قوانین دولت استرالیا این دانش آموزان باید واجد شرایط خاص باشند.

آیا خدمات پشتیبانی خاصی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود؟

بله. استرالیا یک رهبر بین المللی در ارائه خدمات پشتیبانی و حفاظتی به دانشجویان بین المللی است.

چه کارهایی می توانم در اوقات فراغت انجام دهم؟

موسسه دستیابی به بخش عظیمی از فعالیت های فوق آموزشی را در پردیس و جامعه ارائه می نماید. این فعالیت ها شامل موسیقی, درام, ورزش و فعالیت های بیرونی می باشد. بسیاری از فعالیت های مختلف اجتماعی نیز سازماندهی شده اند. پردیس ها در نقاطی واقع شده اند که دانشجویان امکان تجربه و پیشرفت تکنیکی و نیز انگیزش شهر ما و تسهیلات سرگرمی را داشته باشند. در پردیس های اصلی شما می توانید سبک زندگی را کشف کنید و روحیات اجتماعی را در شهر ما و مراکز منطقه ای تجربه نمایید. در طول اوقات فراغت بین ترم ها شما می توانید به دشت ها سفر کنید و بیشتر محیط طبیعی دیدنی و زیبایی های فیزیکی استرالیا را مشاهده نمایید.

آب و هوا در استرالیا چگونه است؟

استرالیا شرایط جوی و جغرافیایی متنوعی دارد. این کشور در نیمکره جنوبی قرار گرفته است و تابستان استرالیا در دسامبر و زمستان آن در ژوئن آغاز می شود. حدودا یک سوم استرالیا را مناطق استوایی تشکیل می دهد که میانگین دما در آن ۲۰ درجه سیلسیوس است. مناطق جنوبی در ناحیه معتدل واقع شده اند.

از چه منبعی می توانیم اطلاعات بیشتری دریافت نماییم؟

دولت استرالیا شبکه گسترده ای از مشاوران آموزش و پرورش دارند. مراکز آموزشی استرالیا و مشاوران تحصیلی در سرتاسر جهان مشاوره های عادلانه و قابل اعتمادی را در خصوص فرصت های تحصیل در استرالیا ارائه می نمایند. آخرین اطلاعات در مورد سیستم آموزش استرالیا, هزینه های تحصیلی و زندگی, روند درخواست و ثبت نام و زندگی به ثبت استرالیا نیز در سایت های مرجع در موسسات و کتابخانه های محلی در سر تا سر جهان موجود هستند. شما می توانید به سایت تحصیل در استرالیا با زبان محلی برای دستیابی به اطلاعات مخصوص کشور مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 1,470
  • بازدید سال : 6,534
  • بازدید کلی : 73,795