loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 98 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانشگاه های اصلی استرالیا

در اینجا تاریخچه کوتاهی از برخی از مشهورترین دانشگاه ها و موسسه های فنی سراسر استرالیا ارائه میکنیم:

دانشگاه گریفیس

این دانشگاه در سال ۱۹۷۱ در کوئینزلند تاسیس شد. دانشگاه گریفیس به دلیل انطباق خلاقانه با تغییرات جهانی و منطقه ای و در بر داشتن تنوع و ابتکار آموزشی و تربیتی از  شهرت خاصی برخوردار است. این دانشگاه تنها مکانی برای آموزش و یادگیری نیست بلکه به ارائه خدمات و تسهیلات مفید می پردازد و شامل تعدادی باشگاه, رستوران و فعالیت هایی است که با داشتن ۴ پردیس و بیش از ۳۷۰۰۰ دانشجو که ۷۰۰۰ تای آنها دانشجویان بین المللی هستند مکانی است سرگرم کننده که پذیرش در آن به راحتی انجام می شود.

دانشگاه وسترن سیدنی

دانشگاه وسترن سیدنی با داشتن ۷ پردیس در گریتر وسترن سیدنی واقع شده است. در این دانشگاه هدف ما بر این است که شما را به نقطه اوج حرفه ای که انتخاب کرده اید برسانیم. این امر به شکل برنامه های خاصی که شما را به صنعت, کارفرمایان و نیز فرصت های تحصیل بین المللی پیوند می دهد تحقق می یابد. این دانشگاه با کار کردن با شرکای خود در صنعت برنامه هایی را طراحی کرده است که بهترین تجربه روز را تشکیل می دهند. دانشگاه قلمرو وسیعی از تسهیلات و خدمات پشتیبانی را به دانشجویان کلیه پردیس ها ارائه می دهد. برخی از این خدمات عبارتند از ارائه مکان زندگی, کلینیک های درمان با داروهای طبیعی, طب سنتی چین و طب سوزنی, ماساژهای ریلکسیشن و درمانی, خدمات مشاوره, خدمات IT (فن آوری اطلاعات), و خدمات مخصوص دانشجویان بین المللی و دانشجوی واحد آموزشی.

دانشگاه آر ام آی تی

آر ام آی تی یک دانشگاه جهانی تکنولوژی است که مرکز آن در ملبورن واقع شده است و بر خلق دانش جهت براورده کردن نیاز های صنعت و اجتماع تمرکز دارد. آر ام آی تی یکی از موسسه های آموزشی اصلی در استرالیا است که به ایجاد اغلب تحصیلات مربوط به استخدام در استرالیا می پردازد. با داشتن بیش از ۶۰۰۰۰ دانشجو در پردیس های آر ام آی تی در ملبورن, ویکتوریا و ویتنام, آن لاین, و مراکز آموزش از راه دور و موسسه های شریک در سرتاسر دنیا.

دانشگاه موناش

دانشگاه موناش در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد. این دانشگاه ۸ پردیس دارد و بیش از ۵۸۰۰۰ دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند. این دانشگاه تلاش می کند تا با توسعه دانش و خلاقیت های پرورشی وضعیت بشر  را اصلاح کند. دانشگاه تحقیقات و آموزش جامعی را برای دستیابی به عدل اجتماعی, حقوق بشر و محیطی قابل تحمل انجام داده است. از خصوصیات این دانشگاه تقویت ارزش های ما نظیر برتری, تنوع, ابتکار و خلاقیت, تمرکز بین المللی, عدالت, یکپارچگی, اشتغال و اتکال به نفس می باشد.

دانشگاه کورتین

از خصوصیات این دانشگاه تقویت ارزش های ما نظیر برتری, تنوع, ابتکار و خلاقیت, تمرکز بین المللی, عدالت, یکپارچگی, اشتغال و اتکال به نفس می باشد. این دانشگاه در سال ۱۹۶۶ تاسیس شد و اکنون ۷ پردیس در استرالیای غربی با بیش از ۴۰۰۰۰ دانشجو و بیش از ۶۰ باشگاه دارد  که در اتحادیه کورتین به ثبت رسیده اند و و شامل باشگاه های تحصیلی, بین المللی, موضوعی, اجتماعی, علایق خاص, ورزشی و مذهبی می باشد.

یو کیو

دانشگاه کوئینزلند در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد که اولین دانشگاه ایالتی و پنجمین دانشگاه ملی بود. این دانشگاه اکنون ۳۷۹۵۲ دانشجو از ۱۱۳ کشور دارد که تلاش می کند اجتماعی را به وجود بیاورد تا به سطح های ملی و بین المللی برتری در آموزش, تحقیق و بورسیه نایل شود, دانشگاهی که سهم مهمی در زندگی اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و معنوی کوئینزلند, استرالیا و جوامع بین المللی دارد.

کیو یو تی

دانشگاه تکنولوژی کوئینزلند به نسبت سایر دانشگاه ها رشته های بیشتری در مقطع کارشناسی دارد که قابلیت انتخاب ترکیبی از رشته های تحصیلی با شرکت در مقاطع و برنامه های جایگزین با دانشگاه های خارجی را دارد و به عنوان دانشگاهی برای دنیای واقعی معروف شده است. این دانشگاه ۴ پردیس دارد و یکی از بزرگترین دانشگاه های استرالیا است با تاریخی که به موسسه های فنی و دانشگاه تربیت معلم در کوئینزلند بر می گردد که در سال ۱۸۴۹ تاسیس شد.

دانشگاه لا تروب

با هدف آموزش, یادگیری و پژوهش که برای غنی سازی دنیا با تاریخچه ابتکار آموزشی طراحی شد. این دانشگاه نقشی عمده در آموزش عالی دارد و در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. دانشگاه لا تروب اصلی سومین دانشگاهی بود که در ویکتوریا تاسیس شد. این دانشگاه اکنون ۷ پردیس و بیش از ۲۲۰۰۰ دانشجو دارد. دانشگاه لا تروب می کوشد تا به شناخت وسیعی در انتقال مسئولیت های اجتماعی شامل آموزش و پژوهش اساسی و فراگیر مربوطه دست یابد.

دانشگاه بالارات

دانشگاه بالارات تنها دانشگاه منطقه ای و چند بخشی استرالیا است. دانشگاه ۶ پردیس و بیش از ۲۵۰۰۰ دانشجو دارد. این دانشگاه بیش از ۱۳۷ سال سابقه در ارائه تحصیلات سه ساله سنتی دارد. این دانشگاه رشته های مختلف تحصیلی و آموزشی و دوره های کارآموزی دارد و مدارک کارشناسی, کارشناسی ارشد و گواهی های کارآموزی را اعطا می نماید. دانشجویان بین المللی این دانشگاه از بیش از ۳۰ کشور مختلف برای شرکت در قلمرو متنوع TAFE و برنامه های آموزش عالی حضور یافته اند.

سی کیو یو

دانشگاه مرکزی کوئینزلند  برترین دانشگاه در امر پژوهش و ابتکار است با تاکیدی خاص بر روی موضوعاتی که منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد. سی کیو یو یکی از پویاترین دانشگاه های استرالیا با تنوع فرهنگی غنی می باشد. دانشجویان ما با کسب مدارک تحصیلی از فرصت های شغلی زیادی بهره مند می شوند. روزانه ۲۴۰۰۰ دانشجو با رده های سنی, نژاد و مذاهب متفاوت با پیروی از شعار یادگیری همیشگی ما در زندگی, در سی کیو یو به موفقیت دست می یابند.

یو اس کیو

این موسسه در سال ۱۹۶۷ افتتاح شد و از آن زمان تغییرات زیادی در آن ایجاد شده است نظیر ایجاد دوره های پژوهشی و کارشناسی ارشد, گسترش فعالیت های بین المللی و توسعه آن به عنوان یک موسسه چند پردیسی, با این حال ارزش های تاسیس خود را با بها دادن به دانشجویان حفظ کرده است. یو اس کیو در سال ۲۰۰۴ به دریافت جایزه بهترین دانشگاه در پیشرفت رسمی نائل شد. هدف عمده دانشگاه کوئینزلند جنوبی (یو اس کیو) گسترش, تقویت و خدمت به جوامع جهانی و منطقه ای است.

موسسات فنی:

ان ام آی تی

موسسه ملبورن جنوبی TAFE یک موسسه بزرگ است که بودجه آن توسط دولت تامین می شود و حوزه گسترده ای از آموزش حرفه ای را در ۶ پردیس در مناطق شمالی و مرکزی پایتخت ملبورن ارائه می کند. ان ام آی تی منابع خوبی دارد که شامل آخرین توسعه های تکنولوژیکی می شوند. این منابع شامل دو روبوت صنعتی, آزمایشگاه ها و کارگاه های کاملا مجهز, استادیو و تجهیزات سمعی بصری, آزمایشگاه زبان و اتاق های کامپیوتر شخصی و پردازنده مرکزی می باشند.

هولمزگلن

موسسه هولمزگلن TAFE یک موسسه دوره سه ساله پویا و مدرن با مرکزیت ثبت شده بین المللی است. این موسسه ۳ پردیس دارد که در حومه های جنوب شرقی ملبورن واقع شده اند. این موسسه ۵۰۰۰۰ دانشجو دارد که در ۶۰۰ دوره متفاوت ثبت نام کرده اند. موسسه به علت داشتن ابتکار و پویایی از اعتبار ویژه ای برخوردار است و بالاترین استاندارد های درسی را حفظ کرده و یک سیستم حمایت کامل از دانشجویان را مهیا کرده است با استفاده از آخرین پیشرفت ها در تکنولوژی آموزشی و موارد مذهبی.

جی سی آی تی

با ۵ پردیس و انتخاب رشته های تحصیلی آنلاین موسسه گلد کوست  TAFE یکی از بزرگترین مراکز آموزش فنی و حرفه ای در گلد کوست است و به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عمومی کوئینزلند در سال ۲۰۰۷ شناخته شد. جی سی آی تی آموزش را با کیفیت بالا ارائه می کند و فارغ التحصیلان را به مهارت ها و دانش های مرتبط برای ورود به عرصه کار یا رفتن به دوره آموزشی دیگر مجهز می کند. جی سی آی تی فارغ التحصیلانی با مهارت های بالا دارد که با سایرین متفاوت هستند.

بی ان تی

هدف موسسه بریزبان نورس TAFE  ارائه آموزش با بالاترین کیفیت و رهبری منافع و مزایای دانشجویان و اجتماعی وسیعتر است و بر افزایش فرصت های شغلی برای دانشجویان و مجهز کردن آنها به مهارت و تخصص شغل تمرکز دارد. بی ان تی یک موسسه آموزشی حرفه ای دولتی است که ۵ پردیس در نقاط مهم بریزبان در کوئینزلند دارد.

کنگان بت من

کنگان بت من TAFE یک مکان آموزشی دوستانه, ابتکاری و انعطاف پذیر با جوی چند فرهنگی و پویا است. این موسسه یکی از مراکز بزرگ آموزشی در زمینه تکنولوژی وسایل نقلیه موتوری, صنعت اتومبیل و هوا و فضا, صنعت پلیمر و حمل و نقل در ویکتوریا و بزرگترین مرکز آموزش کارآموزی و کارورزی ایالت است که سابقه آن به اوایل سال ۱۹۲۵ بر می گردد و هدف موسسه کنگان بت من ارائه خدمات آموزشی است که به رشد موسسات و پیشرفت اجتماعات کمک می کند و به افراد در تحقق استعداد نهانی آنها کمک می کند.

تی ای اف ای ان اس دبلیو

TAFE ان اس دبلیو بزرگترین مرکز آموزشی در نیمکره جنوبی است با بیش از ۱۲۰۰ دوره های آموزشی کارگرا و عملی و دوره های فشرده زبان انگلیسی که سالانه به ۵۰۰۰۰۰ دانشجو در ۱۳۰ پردیس در سیدنی و شهرهای ان اس دبلیو ارائه می شوند. دوره های TAFE ان اس دبلیو شامل مهارت های عملی و مرتبط با کار می باشند که آموزش لازم برای وارد شدن به کاری را ارائه می کنند. این دوره ها توسط کارشناسان صنعت توسعه می یابند بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که مهارت هایی را یاد می گیرید که کارفرمایان در حوزه کاری خود به آن نیاز دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 1,456
  • بازدید سال : 6,520
  • بازدید کلی : 73,781